Julemys

Julen vart ju lyckade, men hade vart bättre med snö. Hade det mysit hemma hos mamma och hennes sambo, med alla tre systrarna, mormor & morfar, moster och morbror. Åt julemat som vanligt och jag blev mätt på en gång som alltid. Kollade på Kalle Anka såklart. Åt fruktsallad. Tomten kom med fina paket. Fick mycket fina och bra saker. Sen sjöng vi karaoke, spelade spel och lekte med alla leksakerna Hanna och Hilma fick. Sen kom Jesper förbi, vi åt lite gröt och sen for jag och Jesper hem till oss och hade vårt lilla egna julemys på kvällen. Jag fick en locktång och en parfym av älsklingen. Precis som jag önskat mig.=) Blev så glad. Han blev nog glad över det han fick av mig med.=) Sen blev det mys resten av kvällen och vi somnade sött.

Juldagen blev lugn. Vi kollade på 4 avsnitt av prision break, boxen han fick av mig=), sen åkte vi till mamma och åt mat och glass. Vidare till jespers familj och åt skinkmacka och kollade på film. 

Idag skulle vi åka och byta några julklappar. Allt gick bra när det gällde Jespers, men när vi kom till mina gick det skit. Fick bara tillgodo kvitto. Det vill man ju inte ha. I alla fall inte på en elaffär med lampor och grejer där man inte hittar nåt. Blääää. 
Nu har jag huvudvärk som inte är skönt ska gå och lägga mig.

Inte vet vi vad vi ska göra på nyår heller! Men nåt kommer vi på, hoppas jag!

Sov gott!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback