Snart jul

Nu är det snart jul, eller det är väl jul nu, men snart julafton. Längtar efter den goda maten, stämningen och allt mys. Plus lite julklappar.=)

Igår gjorde jag en överraskning åt min älskling. Jag julstädade hela lägenheten medan han var och spelade match. Det tog mig 2 timmar och 40 minuter. Jag var helt slut efteråt men nu är det vackert här inne och luktar gott gör det.=)

Det är tråkigt att man redan är klar med alla julklappar, men lite skönt med. Men jag vill handla mera, mest åt älsklingen. Vill ge han allt!

Sista seminariet på onsdag, sen ledig till den 8 januari.

Vad ska man göra på nyår? Ingen aning!

Sista träningen idag med innan jul. Tråkgit, vill träna jämt.

Nu ska jag strax ner på stan med mamma och småflickorna! Tvätta senare i dag med, det är inte kul!

GOD JUL!**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback