Vill ha snö

Vart är snön? Vill ha snö nuuu. Det blir ju ingen riktig jul utan snö. Ingen julkänsla. Jag vill ha julkänsla.
Jag och Jesper ska bara pepparkakor i helgen. Lussekatter med. Ska bli kul.

Jag har handlat klart alla min julklappar. Det är skönt. Hoppas älsklingen blir glad för sina. Fyra stycken får han i år eftersom att han vart riktigt snäll. Förutom att han glömde hämta mig efter träningen igår, där satt jag blöt i håret (ute) och frös. Han fick skynda sig från jobbet.=)

Barnvakt ska jag vara på söndag. Undra vad vi ska hitta på, systrarna och jag.

Idag ska jag gymma, det var riktigt längesen. Nu ska jag komma igång igen (tror jag).=)

Flytta vill jag göra. Till en bostadsrätt, lägenhet. Våran hyra kommer att höjas med mer än 500 kr från 2007. Då får vi en hyra på cirka 4400 kr för en tvåa. Lite väl mycket tycker jag. Då kan man lika gärna köpa sig en lägenhet. Ska ta upp det förslaget för chefen i kväll.=)

Nu är det bäst att jag diskar. Bajbaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback