Sommar, vart är du?

Vart är sommaren?!? Nu har jag sommarlov, det är juni men vart är värmen?!?
Sommarlov till den 28 augusti, hur skönt är inte det. Inget plugg, bara njuta och joba förstås.

På fredag tar Jesper studenten och jag bara längtar efter att få ge han min studentpresent. Så bra grej!=)

Lägenheten ser ut som skit. Svärmor var här och plockade undan lite, pisnamt. Jag och Jesper är inte så bra på att städa men idag ska de ske. Vi ska grovstäda. Bara han kan slita sig från x-boxet.=)

Jag har inga pengar kvar. Fick så lite denna månad, bara 5 000 kr, det kommer man ingen vart på eftersom att jag hade räkningar på 3507. Typiskt att alla räkningar ska komma just denna månad.
Måste ringa farsan..=)

Nej fy tusan, här kan man inte sitta hela dagen. Nu ska vi städa! Heja heja!

Matlagning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback