Trött

Nu börjar jag bli hungrig! Klockan fem ska jag vara i Hagge för att vara barnvakt till åtta. Då får jag mat, slipper jag laga själv.=) Efter det är bär det iväg direkt mot träningen, är riktigt träningssugen nu.

Min och Jespers dag igår var mysig. Vi lagade tacos, åt och mös i soffan och sen i sängen.=)

Nu är jag riktigt trött på denna kurs, vårdpedagogik A. Blääää! Sen har man ju fått ett extra arbete bara för att man var sjuk under ett seminarie. Ska göra klart det på en gång så att jag blir ledig nästa vecka, sköööönt!

Vill ha ett långt jullov och en massa pengar så att vi kan åka iväg till Thailand eller nåt. Skulle vara det bästa!

Nu är det Tv som gäller!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Mums tacos:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback