Jag har gjort det!

Praktien har börjat denna vecka och jag har gjort det. Jag har tagit mitt första venprov och lyckades. Jippie!
Det var till och med lite kul och mycket spännande.
Nu ska jag bara sätta min första PVK också..det är lite mer nervöst tror jag.

Min praktikplats på avdelning tre är toppen. Alla är så snälla och trevliga. Det händer nästan alltid något och finns alltid saker att göra. Dom tar väl hand om mig och Camilla.=)

Nu är det helg och det ska bli skönt att få sova. Idag ska vi städa och handla lite mat så då har vi fullt upp.=)
I mon kanske vi tar en sån där mysdag i soffan.=)
Sen på söndag har vi den första träningsmatchen, i Falun. Det ska bli skoj!

Nu är jag helt dööö och har sååå ont i axlarna..=(

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback