Nu börjar skolan igen!

Japp nu börjar den, i morgon! Ska upp till Falun fö information om praktiken som jag nu ska ha i 10 veckor fråmåt. Ska bli riktigt skoj och väldigt läskigt. Vet inte om jag är redo att sticka någon, men det måste jag väl. Innan denna praktik är slut kan jag nog det galant.
Men är sååååå nervös!

Sista veckan nu har jag jobbat, samtidigt som jag försökt plugga. Det gick inte så bra.
Men gjorde omtentan idag och det gick super.
Pappa och jag stannade på kupolen på vägen hem. Skulle hitta byxor men blev tre presenter till lillasyster Hilma som fyller 4 år snart.

Den andra lillasyster började lekis i veckan. Hon är en sån stor tjej nu. MIn lillstumpa.

Den tredje syster, hon är i turkiet och solar sig med tre vänner. Fuskit. 55 grader i solen på dagarna. På kvällen klockan 23.00, då hon ringde hem till pappa, hade dem 33 grader. Hon ville inte ha kläder på sig men var tvungen.=)
Saknar henne lite, men hon kommer ju på onsdag.

Idag hade älsklingen den första matchen, en träningsmatch. Ludvika vann med 9-4. Bra!=)
Det mindre bra var att Tobbe bröt lillfingre plus att det hoppade ur led. Nu är han gipsad.=( Stackarn!
Han hann inte ens vara med då säsongen började på riktigt.
Tänker på dig Tobbe! Du är nog snart igång igen ska du se!=)

Nu ska jag nog sova lite, har vart vaken sen kvart över fem då jag gick upp för att plugga det sista till tentan.=/

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback