Träningsläger

Innebandyfesten blev rätt lyckad. "Lekarna" vi ordnat blev skojiga.
Det slutade med att Jag och Jannica plus Sussie, Helena och Sofia gick på trägårn.
Jag och Jannica hade det väldigt roligt faktiskt, brukar inte gilla trägårn, men vi hade skoj!
Ganska bakis dagen efter och barnvakt samtidigt.=(

Har börjat jobba igen. Det är skoj, älskar dessa ungar.

Igår fick jag min födelsedagspresent av Jesper. En ny mobil, sony ericsson k810i. Den är nog rätt bra.
Tack älskling du är den bästa! Love you!
Men fyller inte förrens på måndag. 21 år blir jag då, riktigt vuxen.=)
Kalas med skattjakt för systrarna blir det då.=)

I kväll ska vi spela spel hemma hos Nihlas. Det blir skoj.

I morgon är en bra dag, första träningen i hallen. Längtar så! Det blir ett mini "träningsläger" på 3 timmar.
Ska bli så skoj att äntligen få träna inne. Men det har vart skoj och bra med barmarksträning med.

Nu ska vi åka och kolla på en bil!

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback