Förlovad, fest, sjuk!

Nu är man förlovad också, det är helt underbart.=) Skulle vara en hemlis, men den förstördes först för att vi inte kunde hålla tyst på fyllan och sen för att jag råkade skicka iväg ett mail till alldeles för många och fel personer.
Men dagen/kvällen var underbar. Jesper kom hem från jobbet och med sig hade han två stora röda rosor. Vi mös och sen åkte vi och handlade mat och lite gott, åkte hem, lagade hasselbackspotatis, fläskfilé och rödvinssås. Jättegott! Sen kom stunden då vi böt ringar. Det var romnatiskt, lite pirrigt och blygt men perfekt!! Är så lycklig! Sen hade vi hela kvällen för oss själva med lite chips.=)
Så den 19/1 förlovade vi oss!

Dagen eftfer fyllde Jossan 20. Vi bastade, badade i snön och festade på. Det var skoj!
Grattis tjejen!

Natten till måndag vaknade jag vid tre och mådde så illa och hade så ont i magen. Var upp på toa flera gånger och försökte spy men inget kom. Kunde inte somna om förns sju. Sov dåligt hela tiden. Sen hade jag ont i magen och mådde illa ända fram tills jag somnade måndag kväll klockan elva ungeför. Inge skänt alls. Åt eller drack nästan ingenting igår, fick i mig en lite kopp blåbärssoppa och ett glas vatten på hela dagen. Hade ont i halsen och hade feber med så det var en riktig blandning av sjukor. Det enda jag inte hade var ont i huvudet, men det fick jag ju idag då i stället. Yr, tung och ont i hela pannan och huvudet.
HAr inte ätit idag heller, bara en lite smörgås till frukost. Jesper kommer hem med gurka, tomat, paprika och sallad snart som jag ska äta. Det enda jag vill ha!

Missade två viktiga föreläsningar! Tungt!

Nu kan jag inte sitta här mer. Det snurrar! Baj baj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback