Gott Nytt 2007!

Nu är det 2007 och man har redan saker att se fram emot.
En sak är nära, längtar så. Det är en hemlis!=)

Nyårsafton var riktigt skoj!
Den började med middag hemma hos Jespers föräldrar, hans syster, två kusiner, moster och hennes man, plus två vänner till svärföräldrarna. Förrätt, varmrätt och efterrätt, allt var supergott!
Drack vin och vin och vin!=)
Sjöng karaoke och sen fick jag och Jesper för oss att vi skulle hinna ner till Marnäs från Högberget på 20 min. Vi hann, Yes!=) Två minuter i tolv var vi nere hos Nichlas. Där var det ett gäng och det var skoj!
Festade fram till halv sex. Jag ville gå hem och fick med mig älsklingen efter lite övertalning.=)
Kallt att gå hem, spöregn! Jätteblöt!! Vi duschade och gjorde ägg på macka. Sen gick vi och la oss vid sju.. usch! Har aldrig vart vaken så länge.=)

Vaknade fyra på eftermiddagen och mådde inget vidare. Fick inte i mig nå mycket den dagen heller.
Men men... det var en riktigt trevlig kväll/natt i alla fall.=)

Nu är det bara att se framåt och det gillar jag.=)
Gott Nytt År till alla!

Gott Nytt År!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback