Mer än pinsamt

Jag vill dö! Usch usch usch.. vet inte vad jag ska göra. Något mycket pinsamt och hemskt har hänt mig. Om jag skriver det här så kan folk som är delaktiga i det förstå vad som hände (om dom nu ser det) och då är det inte lika hemskt. 

Det var så här att jag skulle skicka ett mail till min vän Johanna som jag inte pratat med på ett tag. Skrev ett ganska långt mail, frågade hur det var och skrev lite personliga grejer. En grej var min och Jespers hemlis. Så om ni se detta säg inte den hemlisen till nån! Sen skrev jag i hennes mailadress och klickade på sänd. Då kommer det upp att jag har skickat samma meddelande till alla killar i mon kontaktlisat. Har mina kontakter i listan uppdelat i tjejer och killar. Så jävla typiskt att det skulle skickas till alla killar, varför inte alla tjejer det hade kännts bättre.
Efteråt skrev Danne till mig på msn och sa en sak.. då frågade jag om han hade fått mitt mail och det hade han. Alltså gick det fram till alla med. Hjääälp!

Usch fy och blä! Jag vet inte hur det kunde hända. Kan inte få mailet osänt heller. Vet inte om det går och vet inte hur man gör.

OM nån vet, häjlp mig???????
Vill inte att alla ska se mitt mail!

Blääääääääääääääää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback