Semester =)

Nu har jag semester i 5 veckor innan jag ska jobba mina 2 sista veckor.=)
Det ska bli skönt med lite semester eftersom att jag direkt, när skolan börjar, går på praktik i 15 veckor.
Praktiken skall jag göra 10 veckor på Ludvika lasarett avd. 3 och 5 veckor på nå psykboende, men det kan vi ta mer om sen för nu är det semestern som gäller.=)

Just nu har jag semester för mig själv, men på fredag gör Jesper sin sista dag och sen är vi ledig 3 veckor tillsammans. Det ska bli så härligt!
Det första vi hoppas på är att få bilen såld, sen vill vi såklart åka nånstan, men vart?
Allra mest lockar en utlandssemester, men dom är ju så hemskt dyra just nu.
Man kan till och med boka vanligt, man kan till och med tjäna på det.

Åååå... tycker inte om att inte ha något planerat. Vill veta vart jag ska.=)
VI letar för fult varje dag och försöker komma på nå kul.
Man vill ju heller inte vara kvar i Sverige om vädret ska fortsätta såhär. Då blir ju hela semestern förstörd.=/

Igår gick jag och Jesper 7 km och idag har jag sååå ont i trampdynan under stotårn. Inte skönt.

Jag är rätt slö nu när jag är ledig.. glider runt inne i lägenheten, drömmer om det mesta och plockar lite här och var..=) Det är rätt skönt det med.. men tråkigt i längden.=)

Nu ska jag se "Våra bästa år", ett program som är så dåligt att det blir bra... kan inte sluta se det.. man kan till och med hänga med efter 3 veckor då man jobbat och inte kunnat sett nå.=)

Hej och hå! Snälla ge mig sol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback