Snart bara halva kvar..

Nu har snart Jesper bara halva semestern kvar. Jag har ju en vecka mer.=) En enda fin dag har vi haft då vi har badat och solat. Vilken värdelös sommar.
Vi har fixat bilen iaf, den har gått igenom besiktningen och nu idag kommer en kille och kollar på den. Hoppas han köper den.=) Skulle vara så skönt att bli av med den och köpa en ny.=)
Hoppas det blir en sån som jag vill ha.=)

Igår såg vi en liten olycka. En killa som skulle testa motorcykel åkte omkull och fick en del skrapsår, inge allvarliga skador. Synd (fast det mena jag egentligen inte) att det inte var lite värre så man fick testa sina kunskaper lite.=)

På fredag ska vi på en mini-mini-semester. Vi åker till Göteborg och går på Liseberg, övernattar på hotel och shoppar loss lite dagen efter.
Vi tar med oss syster Mathilda och hennes pojke Ricky och syster Elin och hennes pojke Andreas.

Idag börjar barmarken igen, känner mig inte alls redo. Har inte tränat en enda gång sen vi slutatde tisdagen före midsommar.
Jag och Jesper har endast gått en promenad på 7km på hela denna långa tid. Känner mig uppblåst som en elefant.
Ska nog inte träna idag heller för killen som ska kolla på bilen kommer samma tid.

Jag vill gärna ha lite fint väder på fredag, är det för mycket begärt?

Nu ska jag kolla vad vi ska käka så att det är förberett när älsklingen kommer hem från sin golfrunda.
Bajbaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback