Ludvika-festen!

Nu är det Ludvika Festen igen!
Började igår, då stod jag och Jesper och sålde entrébiljetter (frivilliga), vi sålde nog 10 stycken på 2 timmar..haha
Inge kul!
Blir så arg för kvinnan som var och informerade oss om hur det skulle gå till sa att det klart och tydligt skulle stå att pengarna för biljetterna gick oavkortat till Ludvikas idrott, men inte gjorde det de inte. Nej, det stod nåt liknande som.. Frivillig entré, minst 20 kr, ett bra stöd för Ludvikafesten.. vart stod idrotten då?????
Klart ingen vill betala entré när det är gratis egentligen, men kanske att man kunde få lite fler biljtter sålda om det stod att det gick till oss!!!!!

Lite fest idag, troligtvis! Är inte så sugen men det blir nog kul ändå.

Bilen är bara skit, blir aldrig bra! Stackars min älskling som får lägga ner så mycket pengar på den.

Mormor mår inge bra, blir så ledsen. Inget får hända henne!
Jag är ingen bra tröstare, börjar bara gråta själv. Vill vara stark inför mormor men det brast på en gång.
Älskar henne så!

Nu ska jag bara vänta på att älsklingen kommer och hämtar mig!
Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hejsan! =)
du har fått en liten utmaning av mig, gå in på min sida och kolla. hehe
Hoppas allt är bra med dig! hade du en trevlig Ludvika fest?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback