Mitt nya liv!

Nu har jag och Jesper påbörjat vårt nya liv. För att komma igång valde vi att börja med GI-metoden.
Jag fick ett par gångstavar av Jesper, på våran 2,5 årsdag, som jag önskat mig och har ny börjat vara lite hurtigare.
Suget efter "riktig" mat har vart ganska så jobbig nu i början, men det går bättre för varje dag.=)

Mitt nya liv börjades också med en förkylning, så snorig, och tyvärr så börjar det även med lite fusk.=(
Drakbåtsfesten i mon och jag ska dricka lite alkohol, något man inte får göra.
Men jag måste ju..=)
Hoppas det blir skoj i alla fall.. ska bli kul att umgås med lite vänner. Man vet aldrig vad som händer när vi träffas.=)

Denna dag är en tråkig dag. Väntar bara på att Jesper ska komma hem så jag får något att göra. Då blir det full fart, vi ska städa, tvätta, handla tills i mon och hälsa på moster och kusiner som kommer till mamma i kväll. Kul!

Nu ska jag måla naglarna, var längesen.=)
Allt för att tiden ska gå fort.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback