Avundsjuk!

Är så avundsjuk på syrran och hennes pojkvän för dom sticker till Turkiet, Side den 23:e.
Jag vill också åka, vill till värmen, slippa tänka på allt som jag inte vill tänka på.
Det är så fuskigt. Men när jag får pengar ska jag med åka nånstans med min älskling!
Hatar att vara en fattig student.=)

Har jobbat en del på dagiset i Hagge nu. Ska jobba nästa vecka med. Halvtid. Skönt att göra nåt annat än att bara pluggahela tiden. Men måste plugga med.

Barmaksträningen har startat. Hur kul som helst. Tillsammans med herrarna. Spelade fotboll i torsdags och sprang 3 km. Bra gjort av mig.=)

Vi har haft en mysdag inne idag. Kollat på film och ätit lite godis. Lite tråkigt att vara inne, men älsklingen kan inte vara ute längre tid då han får astma p.g.a. allegrin och så blir han dunderallergisk. Konstigt att man själv inte känner något och han är dunder"sjuk". Stackarn.
Då är jag hellre inne med min sötnons och myser. Det bästa jag vet ju!=)

Snart får vi hämta hem våran Melker. Men innan hemfärd så ska vi hälsa på ännu en gång. Doris ska med och hälsa på sin lillbrorsa och får då även träffa sin syster.=)
LÄngtar så till gullet kommer hem till oss..
Doris längtar med då hon slipper känna sig så ensam..

81967-5
Våran Melker 6 veckor gammal!

Nu ännu mera mys!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback