En heldag + konsert

Igår hade jag, älsklingen, Nichlas och Aprili en heldag i Sågmyra och Borlänge. Det bärjade med att vi fick vänta på Aprili som stod i duschen den tid då vi sagt att vi skulle komma. Sen for vi iväg till Sågmyra och lager 157. Det var jättedåligt och jag hittade inget alls som var intressant. Jesper köpte tvp par långkallingar som jag tyckte han skulle köpa då det kunde vara bra och ha eftersom att han lovat mig att vi ska åka slalom denna vinter.
I alla fall så var det så dåligt så vi åkte iväg till Borlänge och kupolen i stället. Hittade ingenting där heller, var nog för hungrig för att kunna koncentrera mig på shopping. Vi åt mat och sen skulle vi fördriva tiden i Borlänge en lärdag från kl halv fem till halv sju. Alla affärer stängda. Vi fick en idé att åka till ICA MAXI och kolla. Det visade sig vara en bra idé då jag köpte 2 filmer och Jesper 4, så nu kan vi ha filmmys.=) Vi fick även fördriva tiden med att åka runt ich glida i Borlänge, så nu har man sett den staden så det räcker.=)

Sen äntligen var det dag för konserten; Lars Winnerbäck.
Kan säga att det var absolut värt allting och hela allt var jättebra. Han är hu br asom helst live och det var så kul. Helt enkelt super bra!!! Fem plus +++++.
Nästa gång ska jag och Jesper åka till globen och sen han bestämde vi. Om han kommer spela där. I alla fall till ett stärreställe än lilla Maserhallen i Borlänge. Men det var bra ändå.
Helt slut när man kom hem.

Idag har herrarna haft matchm och dom vann med 7-4. Men man kan ju inte säga att dom spelade så värst jättebra idag.
Men stolt över min älskling i alla fall som gjorde 1 mål och 2 assist, men det är inte ovanligt.=)

Praktik i mon och jag måste faktiskt säga att det inte är så jätte jätte tråkigt. HAr vant mig lite och då är det lättare att klara av dagen. Fattar även lite mer nu.=)

Är lite deppig över en grej och det är att jag såg fram emot att fira jul men någon sa något och nu vill jag inte ha någon jul längre....=(


 älskar dig!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback