Sussie 30 år!

I morgon fyller Sussie 30 år! Börjar med att gratta henne: GRATTIS!
Hon har bjudit hela laget på kalas och jag tror att nästan alla ska dit. Det blir annat folk med, vet inte vilka, men det blir nog superkul.
Jag tror och hoppas att Sussie kommer få en lyckad 30-årsdag och kväll.
Match innan kalaset... hemmamatch. Jag ska vara reserv, får se om man får spela. Sen ska vi till Sofia  och förfesta lite och sen bär det iväg på kalaset.. längtar.=)

Jag och Jesper har hittat en lägenhet som verkar någorlunfa fin.. vi ska kolla på den på tisdag. Får se vad som händer, man kan alltid hoppas på det bästa.
Nu är vi sååå trötta på denna lägenhet och inte allra minst på tvättmaskineriet här. Vi torktumlar sånt som handdukar, underkläder och lakan m.m. Kläder som kan krympa har vi lärt oss att inte torktumla.=) I alla fall så funkar inte den ibland, det gör oss tokiga då vi får hela lägenheten med tävtt. Det ska väl tamefan funka om man bor så här...!!
Nu vill vi härifrån.=)

Praktiken går hyfsat, bra tråkigt men jag står ut! Jobbiga tider.. 8.30-16.30.. skulle hellre gå 7-16.. men sånna tider är det inte nån som har där..

Nu ska jag dra mig mot sänge.. är trött som alltid! Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback