Vill inte..

Jag vill verkligen inte ha praktik i 5 veckor till nu. Är trött på att ha praktik. Det är så jobbigt. Det är som att jobba och sen har man en massa arbeten man måste göra också. Om man inte hade haft dessa arbeten så hade det varit en annan sak.
Denna praktik verkar inte så rolig heller eftersom att man inte vårdar patienten på samma sätt. Nu är det så mycket samtal på ett annat sätt och sen så ger man bara lite läkemedel. Det är inte det där att vårda patienten, det som jag gillar. Får väl lov att stå ut dessa veckor men det kommer att gå segt.

Idag har jag i alla fall varit ledig. Fick min bok idag som jag beställt. En skönlitterär bok som har någonting med psykologi att göra ska vi läs. Jag valde boken "Jag dödade mitt barn". En bok skriven av en kvinna som berättar om allt när det gäller hennes sons födelse, hennes förlossningsdepressioner och hur hon sköt sin 6 veckor gamla son och sig själv. Sonen dog men hon själv överlevde. En hemsk bok som jag redan har fastnat i.

I kväll är det herrmatch, inte alltid dem är på onsdagar. Men det är alltid lika kul att titta på deras matcher och absolut kul är det när Jesper gör mål, då blir jag riktigt kär och stolt.. och det händer ju nästan varje match.=)
Det tråkiga är att domarna är så knäppa, hoppas att det blir andra domare nån gång.

Snart ska jag hoppa in i duschen.. Jesper kommer hem snart med och då ska vi äta, men vet inte vad.
 
Jag vill flytta! Vill bo i en 3:a. Det är så trångt här att vi håller på att få panik, mest jag såklart.=)
Det finns några 3:or lediga hos Ludvika Hem, men dom är ju så pissdyra. Men vi får se hur vi löser det här. VIll ha pluggat klart så vi kan flytta till hus, vi vet ju vilket hus det blir nu.=)

Nu är det duschen som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback