Första träningsmatchen

Idag har vi vart till Falun och spelat vår första match för säsongen.. en träningsmatch  mot Faluns div. lag.. och vi som hoppat upp från 3:an till 2:an i år.
Det var tufft... stoptid hela tiden vid varenda avblås. Drygt.
Men det började bra för mig.. gjorde det första målet för oss i andra perioden..=) Det var riktigt kul och kändes skönt.
Tyvärr så förlorade vi med 5-2 (Julia gjorde det andra målet), men vi var duktiga endå och alla gjorde en bra match.

När jag kommer hem har älsklingen städat hela lägenheten alldeles själv. Han har dammat, diskat, dammsugit, städat toaletten och torkat golven. Blev så överlycklig. Älskar dig min älskling så mycket, du är så söt när du går runt i mina pyjamasbyxor.=)

Sen stack vi iväg och kollade på en bil, en opel astra gsi (röd). Det bästa av allt var att vi köpte den. Så nu har vi en ny bil. Jippie.

Nu ska jag äta lite ostkrokar och mysa med sötnosen i soffan.

Hade fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback