Ännu ett jobb?

Lunchen blev  på Café Engel igen och det blev att vi åt en tacotallrik igen.=) Gott, men vi fick så mycket denna gång så vi orkade inte äta upp.

Sen skulle jag på intervju, den andra för dagen.
Det var inom LLS som detta jobb var. Kanske att jag har två jobb nu till sommaren. Dom skulle bara kolla upp min referenser och se om dom var bra, vilket jag tror (hoppas) att dom är.=)

Om jag får båda så blir det svårt att välsa.
Psykiatrin var 6 veckor, 75% (kanske mer), dag och kväll.
LLS var 7 veckor, heltid, dag, kväll och kanske natt (beroende på vilket boende).

Hur som helst så väljer jag i så fall LLS. Det enda tråkiga med det var att då jobbar jag 2 av 3 veckor som Jesper har semester. Men vi får ju i alla fall två veckor tillsammans, varav en i Tunisien.=)

Nu ska jag plugga lite, har semenarie i morgon i Falun 9-15. Tråkigt.

Tvättid har vi idag och en nedrans massa tvätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback