Boda Borg

Fy tusan vilken rolig helg jag haft!

I går, lördag, samlades vi (nästan hela laget) vid sporthallen på förmiddagen och åkte sedan mot Karlskoga. När vi kom dit åt vi på McDonalds innan vi åkte till Boda Borg.
När vi kom dit, bytte vi om och begav oss sedan till alla banor. Det var så kul att "leka" runt där. Kluriga och fysiska banor. Svåra som bara den. Men det var så kul. Klura, klättra, krypa, hänga, springa ja allt gjorde man.=)
När vi var klara för dagen efter fyra timmar var man supersvettig. Vi duschade och lagade sedan tacos tillsammans. Hade lite möte om nästa säsong och spelade sen olika spel. Jag spelade självklart Med Andra Ord. Jättekul!
Bilder kommer i morgon.

Sov mindre bra i natt. Konstigt att sova utan älskligen men hade även tränaren i samma lägenhet, men rummet bredvid, och han snarkade ända in till oss.=) Sängarna gnisslade och knakade när alla vände på sig så jag vaknade när det blev snurr på någon.

Idag har vi hållt till vid banorna innan vå åkte hem.
Åkte sedan hemåt, åt på pizzeria i Filipstad och for sedan hemåt.
Lekte "billekar", så kul.=)

Är helt slut nu. Ont i kroppen och absolut i knäna efter allt krypande. Hade oturen och sträckte mig i en muskel i armen. Känns lite bättre idag i alla fall.

Det var kalas direkt när jag kom hem. Jespers syster Elin fyller 17 år idag. GRATTIS GUMMAN!
Kände mig inte allt för trevlig. Somnade i soffan hemma hos svärföräldrarna.

Nu ska jag bara mysa resten av kvällen. Älskar att mysa med min Jesper.
Love you baby!

Ny kurs i morgon, mindre kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback