Deppig!

Man kan ju inte bli annat när man vaknar och ser att det är snö. Fy attans vad jag inte gillar detta väder.
Nu är det faktiskt april och då ska det faktiskt börja bli varmt och fint tycker jag.
Usch, fy och blä!
Jag som hade tänkt åka och köpa en blomlåda till balkongen med några fina blommor i idag, då jag såg blommor som står ute under natten vid en mataffär. Så då måste det ju menas att dom klarar sig ute den här tiden. Jag är så kass på blommor så jag vet inget.=) Men det sket sig i alla fall om det ska se ut på det här viset utomhus.

Vilken tur att jag bara ska sitta inne idag då och plugga. Mindre kul, men nu när det är sånt här väder spelar det ingen roll.

Filmen Flightplan som gick på TV4 igår kväll var faktiskt riktigt bra. Man fick klura en del innan sanningen kom fram. Så den var absolut mycket bra!
                                              image136

Dags att plugga!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej! Det går att plantera penseer redan. Dom tål 6-8 minus. Jag har planterat för fullt. Blev också såååå besviken imorse när jag såg att det hade snöat.. Vill ha sol Å varmt NUUUU!! Men som tur är så försvinner snön som kommer så här sent lika fort som den kom :) Kramar/ Frida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback