En massa

Semenarie idag, gick bra men det är ju så fruktansvärt tråkigt.

Fick jobbet inom LLS så det blir det som jag kommer att ta i sommar. Ska bli kul!=)

Har gjort klart Elsa-fallet precis. Tråkigt att behöva sitta en fredagkväll, men det skulle vara klart idag. Har även pluggat lite ute på gräset i solen medan älsklingen tvättade bilen. Bra med bärbar dator.=)

Har ätit Thaimat idag. Mums.

Har packat inför i morgon och själklart har jag mer kläder med mig en vad jag kommer att behöva.
Men det ska bli superkul. Lite pirrig. Blir alltid det när jag ska iväg nånstan. Fjantigt, jag vet.

Kommer sakna min älskling så mycket! Därför ska jag gå och mysa med han nu!

Hörs på söndag! Trevlig helg alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback