Frågor och svar

Var och när vaknade du i morse?
Klockan 10.50 i min säng.

Sover du naken eller i pyjamas?
I en tunika jag fick gratis från H&M.

Vad åt du till frukost idag?
En smörgs och mussli med mjölk.

När fick du en kyss senast?
För en pyttestund sen.

När grät du senast?
I går kväll till filmen Capricciosa.

När stötte någon på dig senast?
Jesper stöter på mig dagligen. Haha!

Vilken är din senaste lögn?
Kommer inte ihåg, var nog ganska längesen.

Vad gör du helst en vardag?
Struntar i och plugga och slöar i soffan under täcket.

Vad är det första du kollar in hos en av det motsatta könet?
Vet inte eftersom att jag inte tittar så noga.=) Men leendet skulle jag tro, spanade in det hos Jesper.=) 

Vad ville du bli när du var liten?
En massa saker men mest artist, brandman eller veterinär.

Hur tror du att ditt liv ser ut om 5 år?
Jag bor i hus tillsammans med Jesper och förhoppningsvis en liten tös/grabb. Jobbar som sjuksköterska på något toppenställe.

Hur perfekt är ditt liv nu?
Gansk så perfekt, men blir bättre då jag pluggat klart och kan köpa hus och skaffa bebis.=)

Om du skulle befinna dig någona annan stans just nu, var skulle du vilja vara då?
I Thailand eller i Karibien på någon underbart fin strand tillsammans med Jesper.

Vad har du på dig för kläder nu?
Mysbrallor, ett linne och en handduksturban på huvudet.

Vad gör du just nu?
Väntar på att Jesper ska duscha klart så att vi kan fara till mamma i Hagge.

Vet egentligen inte varför jag fyllde i detta, men lite kul är det.=)
Trevlig dag alla!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Bra det då =) Hehe ok!
Jag hade brorsan på besök här i går, så vi var på millencolin, det var nice :) ska plugga nu dock, ser inte fram i mot det haha

Postat av: Patricia

Ja, den är underbart skön - man sjunker ner så där lagom mycket i den =)

2008-04-14 @ 08:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback