Fredag kväll

Åkte på en mini-mini-shopping tur i eftermiddags, jag och Jesper. Köpte två fins stora blomkrukor i trä från Jysk som vi ska ha på balkongen i vår och en våg. Vågen kanske inte var ett sånt bra köp, då man inte bör ha våg hemma och man ska må som bäst. Men kände att jag ville veta lite hur det går med min vikt.=)
Orkar inte åka ut till min mamma i Hagge (1mil) bara för att väga mig då och då. Och så har jag ju faktiskt gått ner 4 kg. Jag är så nöjd, men vill gå ner ännu mera. Om jag kör som jag gjort hittills med maten så kommer det nog funka men om jag äter som jag gjorde idag (kebabtallrik) så kommer det inte funka.=)

Denna vecka har varit trög för mig när det gäller min träning. Har bara hunit träna två gånger. Simmat och innebandy. I morgon måste jag till gymmet. På söndag måste jag till gymmet igen!

I morgon har jag och Jesper bestämt oss för att ha en datorfri kväll. När datorn är på så blir det nästan så att en sitter här och den andra i soffan och tvärtom. Så i mon kväll blir det datorfritt!=)
                                                                           

                                                                           Älskar Min Jesper!


I morgon ska vi till Hagge och äta och umgås med mamma och mina små systrar som jag nu inte har träffat på 1 vecka. Längtar efter dom sååå mycket!
image131
Mina sötnosar som Clowner. Syster Thilda har vart konstnärt!=)


Nu ska vi gossas lite jag och min kära sambo!
God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback