Fredag och helg!

På BVC idag var det en 3 månadersgrupp. Information om vaccinationer och sen läkarundersökning plus den första sprutan. Alla små pluttar var helt underbara! Stackarna blev stuckna i låret, kan inte vara skönt att få en sån stor nål i sig när man är så liten.=(
Längtar redan till torsdag då jag ska dit en sista gång.

Idag är det fredag och jag har inga planer för helgen. Det känns skönt. Vi ska nog bara ta det lugnt tror jag.
Kanske reda upp problemet med denna datorn. Trodde jag var ett datasnille och kunde fixa det själv, men icke nej. Måste ha hjälp. Har bränt ut allt viktigt på skivor så att den ska ställas om helt den här lilla datorn. Det behövs säkerligen!
                                                                                


Undrar vad man ska äta idag. Jag är ju som alltid sugen på tacos men det får jag väl inte äta för Jesper eftersom att vi åt det i söndags.=)

Nu ska jag vänta på att Jesper kommer hem!

Kommentarer
Postat av: ida

Kolla in min testblogg; så här ser din design ut nu:
http://pidaa.blogg.se/test/

Kom med åsiker osv, skriv dom i kommentarsfältet eller i ett mail (:

Kram kram / i


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback