Grattis systeryster!

Ett STORT GRATTIS till min syster Mathilda som fyller 18 år idag.
Hoppas att hon hade det skoj på krogen i natt.=)


image152

I fredags hade hon 18-årskalas med sina vänner.
Dom närmaste tjejkompisarna och jag åt smörgåstårta och hade lite skoj innan resten kom senare mot kvällen.
Jag hade faktiskt riktigt kul och syrrans "tjejgäng" var så goa och roliga.
Kom bra många sen mot kvällen. Hon hade ju bjudit ca 60 st och det kom mer ändå.
Men inget blev förstört och inget hände så det blev en lyckad fest.

Var lite slö igår, men klockan 15 var vi till pappa för att fika och fira henne med familjen där.
Sen blev det mys i soffan med älsklingen.
Såg på filmen Solstorm som faktiskt var riktigt bra. Hemsk händelse men bra.

Nu ska vi städa och sen åka och kolla på utemöbler innan vi drar till Hagge för att fira syrran igen med familjen på mammas sida.=)

Underbart väder!!!

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: KLARA

god morgon (: gå gärna in på min blogg och svara på vem som bär upp den bäst ;) !

Postat av: Ferhat

Grattis Grattis :P

Fin blogg ;D

2008-04-20 @ 10:51:28
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: dansare

kolla gärna inmin blogg, säljer smin från oriflame:).

2008-04-20 @ 10:56:19
URL: http://youngwoman.blogg.se
Postat av: Patricia

Haha! Jaså, ni har en sån där stor en? Jag minns när jag var mindre så hade Erik, min granne, en jättetsor vattensäng (bara själva madrassen) på gården. Där var ALLA barnen på gatan! Haha! Och när vi hade en pool på våran gård var det samma sak där =D
Kramar

2008-04-20 @ 11:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback