Här har det inte hänt mycket

Har inte hänt någonting för mig de senaste dagarna. Varit på praktik, pluggat och slöa framför soffan med älsklingen bara.=)

I tisdags var jag och Jossan ute på en promenad i en timma. Härligt. Det ända jag gjort typ.=)

Idag var min sista dag på Distriktssköterskemottagingen så jag fick sluta klockan 12. Så underbart eftersom att det är så härligt väder.
Jag åkte hem och bytte om till mysisar och tog cykeln och cyklade ut till mamma i Hagge.
Så jag har cyklat 1 mil idag på min kära gamla tantcykel som är lite för stor för lilla mig (får trampa med tårna). Dessutom var det lite luft i däcken, det finns inga växlar och det var motvind som tusan. Precis hela vägen!
Så jag är stolt att jag tog mig fram.=)

Hämta mamma och Hilma på dagiset och åkte hem till dom och hoppade studsmatta (stavas det så?).
Hilma gosunge gapskratta och säger: "Vad kul det ärrr att ha storrrasysterrrarrr." Så söt min tjej.
Sen kom lillasyster Hanna hem från lekis och lillasyster Thilda (som fyller 18 på söndag) fårn skolan.
Jag och Thilda hade skitkul på studsmattan. Så kul att hoppa med henne.

Nu ska jag i alla fall plugga lite innan Jossan kommer och hämtar mig för innebandyträning.

HejSvejs!

Kommentarer
Postat av: Patricia

Hej! Ja, det är jättejobbigt när dom är sjuka. Våran äldsta bebis blev jättesjuk och spydde precis hela tiden - så hon blev inlagd i Falun =( Hon hade magkatarr.. Det var hemskt att hon var borta, våran lilla bebis.. Men veterinären trodde att Skrållan skulle bli bättre till i morgon med dundersprutan som hon fick där. Men om hon inte blir bättre så kan det vara salmonella! Vi har sån där fågelmat på balkongen så det är en jävla röra under där. Så om hon varit ut där och fått i sig fågelbakterier kan hon vara jättesjuk.. Det otäcka är att i natt så vaknade jag med hemsk smärta i magen (inte mensvärk =)) och sen har jag mått grymt illa - tänk om jag blivit smittad, om hon nu har salmonella?! Hoppas i alla fall att hon inte har det. Vi skulle märka redan i morgon bitti om hon är på bättringsvägen. HOPPAS! Gud vad du är duktig, och cyklar ända till Hagge och hem! =)

2008-04-17 @ 19:47:46
Postat av: Patricia

God morgon! Ja, jag tror att hon är bättre idag. Så det var nog bara något magvirus. Skönt!!
Ja, men det var duktigt det med! =) Jag önskar att mina föräldrar bodde kvar i Hagge... Då kunde jag också cykla dit =) För det är ju där man vill vara på sommarn.
Kram

2008-04-18 @ 08:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback