Hemma

Äntligen hemma efter dagens kalas.
Det har varit skoj och så vÄackert och skönt väder. Ätit god mat och gott fika.
Skrattat åt mormor som vi egentligen inte borde göra, men man kan inte göra annat när hon inte får fram orden och det bara blir fel. Hon skratta åt sig själv och sa att vi fick skratta åt henne.=)
Men det är läskigt eftersom att det hade kommit i går kväll. Så plötsligt. Hon tänker vad hon ska säga men orden kommer inte fram och det blir bara flumm. Typ som afasi.

Mamma ringde i alla fall sjukvårdsrådgivningen och dom skulle komma till akuten på en gång för säkerhetens skull. Kan ju vara en tia-attack eller på väg till nåt liknande. Hoppas på det bästa. Väntar på telefonsamtal.

Kanske att vi ska köpa balkongmöbler i morgon eller någon annan dag i veckan.

Känns inte så kul att veta att det ska bli fint väder i veckan, då jag måste sitta inne och plugga. Ska lämna in ett arbete på fredag - IGEN!!!

Så jag hoppas verkligen att vi köper utemöbler för då kan jag sitta ute på balkongen och plugga.=)

Tv:n ropar på mig nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback