Jag klarade det!

Yes, nu har jag och syrran tatuerat oss.

Jag är supernöjd. Kan inte annat än att tacka Micke (kommer inte ihåg efternamnet) så hemskt mycket för allt. Han ritade upp hur vi ville ha den och var superduktig. Tatueringen han gjorde på mig var hans 8:e och så bra var han!
Trevlig också var han!=)

Här är lite bilder från min mobil. Kommer bättre bilder sen när den läkt lite och så.
image166

 Så här såg jag ut i början!
 Sen kunde jag slappna av lite.
 Min fot!
 Syrrans fot!

Måste säga att det gjorde superduper ont i början. Sen kunde man slappna av lite och då gick det fint. Konturerna var värst. När han fyllde i lite gjorde det mindre ont.
Skulle lätt kunna göra en till tatuering om det upp något som jag verkligen vill ha.

Tatueringen står för mina 3 bästaste älsklingssystrar!
Skulle inte klara mig utan dom! Älskar er!


Nu ska vi åka och hämta lite tvätt och sen ut till Hagge för att äta god mat och mysa vid brasan. I morgon bitti åker vi till Borås, så jag vet inte om jag hinner uppdatera här någe mer.

Ha en trevlig kväll och helg alla!

Kommentarer
Postat av: Louise

Vilken snygg!! :)

Postat av: Patricia

Vad fin den blev! Supersnygg! =)
Kram

2008-05-01 @ 15:46:00
URL: http://patricia86.blogg.se
Postat av: Frida

Riktigt snygg tatuering!!!! Ännu finare blir den när man vet vad den står för :) Syskon betyder ju sååå Mycket!

Kramar/Frida

2008-05-02 @ 19:52:09
URL: http://missloka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback