Kalashelg

I helgen ska jag och Jesper på 3 kalas. Det roliga är att dom är för samma person.
Min lillasyster Mathilda blir hela 18 år på söndag! Stora tjejen!

Så ikväll ska hon ha kalas med sina kompisar. Hyrt lokal som vi ska vara i. Först kommer dom närmaste tjejkompisarna (+ jag) och äter och har lite kul och senare har hon bjudit in fler. Puckot har bjudit ca 60 pers. Ojojoj.
Jaja.. man får väl se om det blir kul att festa med syrrans och hennes kompisar annars går jag hem. Men ska i alla fall vara med till en början.

Sen i morgon, lördag, så ska hon firas hemma hos pappa och släkten där. Så då ska vi dit.

Och sen på söndag ska hon firas hemma hos mamma med släkten där.
Man får dubbla kalas när föräldrarna inte bor i hop, det enda positiva kanske.=)

Hoppas det blir bra väder på söndag när vi ska till Hagge så vi kan var ute och hoppa lite studsmatta. Haha.=)

Nu har jag gjort klart mitt arbete. Det gick snabbare än vad jag trodde. Gick upp 7.30 för att jag skulle hinna. Om jag hade vetat att det skulle gå så här fort så hade jag gärna sovit lite längre.=)

Nu ska jag sätta mig på balkongen och njuta lite! Soooool!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback