Kanske..

...att det börjar ta sig. Man vet aldrig!

Jag har i alla fall gjort så god mat. Kycklingfilé, wookgrönsaker och egg nudlar. Plus nå god krydda på. Super mumsigt. Man vet att man gjort någon god mat när man hör "Det är är den bästa hemlagade mat just jag vet just nu" av sin sambo. Glad jag blir, fast det var ju inte så komplicerat.=)

Plugga lite nu innan Medium, det är ju så bra och skådespelaren som spelar Allison är ju super.

Kom på att jag ska se Spårlöst, så jaf får plugga senare i stället.

Säger tack och hej för idag!
Önska mig lycka till, till min tenta i mon!
                        *God natt!*

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jo det är bra med mig! Bor i Örebro nuförtiden och pluggar digital media design på Universitetet :)
själv då? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback