Lovisa rycker in!

Mamma ringde vid 11 i förmiddags så då åkte vi till mormor och hälsade på henne på lasarettet. Det hade nyss vart rond och hon fick då veta att röntgen på hjärnan visade ingen propp (skönt) men hon skulle få åka till Lindesberg, där hon vårdas för sin cancer, för ytterligare undersökningar.
Då fick jag rycka in och vara barnvakt åt Hanna och Hilma.
Morfar åkte hem till sig och mamma körde ner mormor till Lindesberg. Hon är kvar där än.

Har försökt plugga samtidigt som jag vart barnvakt men det är inte det enklaste då storesyster inte låter lillesyster vara med.
Vi har plockat fullt med tusselago och vitsippor. Så fint när det kryllar av dom.=)
Hoppat studsmatta och busat.

Älsklingen kom och hämtade mig. Vi åkte till Nisses för att kika på balkongmäbler. Bara skit där. Sen åkte vi till Lyviksberget för att kika på Coop bygg, Rusta och Jysk. När vi hittade möbler så ångrade sig Jesper. Han ville inte köpa än. Åååååhhhh.. blir så arg. Önskar jag hade mer pengar så jag kunde hjälpa till och betala halva. Men om jag skulle göra det så skulle jag sen vara pank hela maj månad. Han är så snäll min älskling som betalar grejer vi köper så förstår att han ville vänta, men ville ju så gärna ha utemöbler. Vill slippa sitta på en fleecefilt och plugga.=)

Nu är det kväller! Prision break i kväll, super!!!
Ska äta mandariner och passionsfrukt då.=)

I morgon skall jag plugga mycket. Försöka ta med datorn ut på balkongen om vädret tillåter.

Så här såg min måndag ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback