Lyckoshopping eller tröstshopping

Jag vet faktiskt inte vad det blev. Tentan gick inte superbra men inte uruselt, men med min otur så kuggade jag säkert. Då hoppar jag av skiten.=)
I alla fall så kom jag hem med en munkjacka med korta ärmar och ett par tillhörande knäbyxor till, lite sommarmyskläder, =) och en vit kofta som jag har en likadan i svart och tycker så mycket om. Allt detta från H&M. Sen ett vanligt vitt brottarlinne från JC som är toppen att ha under och så en
 dagcreme, en av mina favoriter. Är faktiskt nöjd med mina inköp, men har dock inte vågat visa det för Jesper än, det tar vi i morgon och inte så här på kvällen när han är trött.=) haha!

Jag var slö och köpta mig en färdigrätt på ICA idag. Sen har jag ätit morot- och grukbitar med dipp. Mumsigt!

Vi har tittat på Talang 2008, som bara är så kul att se.
Jag blir så grymt impad av barn/ungdomar som sjunger. Dom är ju då superduktiga allihopa.
Mina favoriter idag var
 Zara, 10 år, som sjöng The Greatest Love. Helt sjukt den supersöta lilla tjejen kan sjunga så vackert.
och såklart sockersöta Sebastian som spelade gitarr och sjöng en egen låt. Pojken är 14 år (tror jag), tänk vad många tjejer han kommer få efter sig.=)

Vi såg även filmen One Our Photo som gick på TV3 i kväll. En ganska kass film. Seg, sjuk, hemsk och långråkig.
Nu ska vi sussa. Får se om man slocknar på en gång då vi sov lite middag på 1,5 timma när jag kom hem idag. Underbart skönt är det att vila middag.

Undrar hur länge man sover i mon!?!
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback