Man ska aldrig bli glad...

...i förväg, innan man vet hur det egentligen är.
Var till det där stället idag som ringde och erbjöd mig jobb och ville träffa mig och visa mig runt på stället idag.
Grejen var bara den att när jag kom dit så sa dom att den perioden jag kunde jobba var redan full av vikarier så dom kunde erbjuda mig v.29-30. Och då är det så här, att jag får inge studielån/-bidrag i juni och juli så jag måste jobba i maj och juni för att få pengar. I maj kan jag ju absolut inte jobba eftersom att jag fortfarande pluggar då så i juni månad blir det snålt som tusan, då jag får leva på Jesper. Så jag måste alltså jobba i juni för att inte leva på Jesper i juni med och förstöra hela hans semester.
Och då säger dom att dom jan erbjuda mig dom veckorna. Jag hade skrivit att jag inte kunde v.30-31, bara för att jag vill ha två veckor med Jesper.
Varför sa dom inte det igår på telefonen då? Blir så ledsen, arg och förbannad.

Men dom ville så gärna ha mig.=) Så dom skulle göra sitt bästa för att plock in mig under första peridoen, kanske kunde byta med någon eller så sa hon, är det alltid så att någon hoppar av. Så jag får hoppas på det.
Hon skulle även skicka min ansökan vidare och tala om för de andra att jag var en toppen tjej som var jättebra.=)
Så jag har lite hopp kvar!=)

Men blev så ledsen då jag verkligen trodde att jag skulle få ett jobb i sommar.=(

Jaja..skitsnack! Nu har jag verkligen inte tid att sitta här. Måste plugga nu sista stunden innan jag ska åka och skriva tentan. Klockan 13.00 skriver jag!=/
Lycka till Lovisa!  -Tack!

På vägen hem stannar jag på Kupolen tror jag och antingen tröstshoppar eller lyckoshoppar.=) Hoppas på det sista!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh vad roligt, vad pluggar du någonstans? Nån inriktning på det?
Min snubbe pluggar också till sjuksköterska här i Örebro.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback