Måndag

Jag gillar inte måndagar. Då har man hela veckan framför sig, vilket är jobbigt.
Tur att den här veckan är kort.

Var i Falun idag på föreläsning. Ingen rolig alls, handlade om forskning och hur man gör litteraturstudier och liknande saker. Var som att man kunde somna.
Ska på samma föreläsning i morgon, usch!

Sen får vi se om det blir plugg på onsdag förmiddag. Klockan två ska vi tatuera oss i alla fall. Gillar inte tanken av smärtan men gillar det när den är klar.=) Är så nervös!!!

Här kommer lite bilder från BodaBorg i helgen!
     
1. Lucky Lukes skugga som var på väggen mellan våra sängar (vårat rumn hade Vilda Western tema).
2. Kära Jossan!=)
3. Mathilda och Angelica.
4. Nichlas och Syrran + bartendern i Saloonen.=)
5. Angelica och Virre, spelar Med Andra Ord.
6. Promenad efter tacosen!
Sån kul helg!

Min kära älsklingsmamma fyller hela 44 år idag. GRATTIS! Hon fick en klocka och en ansiktsbehandling på Face It i en timma av mig, Jesper, syrran och Ricky.
Min mamma är världens bästa!!!

På onsdag ska vi till mamma och käka god mat och kika på brasan.
På torsdag åker vi till Borås, till Jespers moster. Kalas och shopping!

Nu ska jag göra slingor på älsklingen. Jag är sååå duktig och han blir sååå snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback