Nämen

Bara för att jag skrev om mattan och kläderna så fick jag precis ett sms att paketet kommit till Spelstallet. Jippie! Det gick snabbt. Beställde ju i torsdags. Glad!=)

Pratade nyss med pappsen. Han satt i i hyrbil på väg ner till Arland. Skall till Tyskland. Han landrar i Berlin, skall därifrån åka med hyrbil till en stad (kommer inte ihåg namnet) som ligger 2,5 timme bort. När han kommer fram ska han till hotellet och sova. I morgon till fabriken och besikta en maskin (lindning) som tar ca en timma och sen ska han åka hemmåt igen. Snacka om onödig resa. Slöseri med pengar för ABB.
Nästa vecka ska han göra samma sak fast till Polen.

Nu ska jag ta mig lite lunch och sen sola mig.=)

Kommentarer
Postat av: Patricia

Hehe! Det är i Skeppmora. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback