Nervig

Blev ingen uteträning. Jag och syrran kom dit och då var vi bara fem stycken, vi och tre till. Tråkigt.
Men vi deppa inte för det inte. Vi tog bilen till mamma och gick ut på en promenad med henne. 7 km, duktigt.
Vi "råkade" berätta hemligheten för henne om våran tatuering. Hon tyckte det var en fin idé, vilken tur att hon tyckte om det.
Men kan säga att jag nog aldrig varit så här nervös. Vet inte hur jag ska kunna somna i dag. Vad har jag gett mig in på.  Men vill man ha en tatuering så får man väl lov att stå ut då. Usch, fy och blä. Tänker att i morgon vid den här tiden är det över för längesen.=)

Köpte nya handtag till köksluckorna och lådorna idag. Jesper var säker på att det var 12  handtag som behövde och jag var säker på att det var 15, det var 17. Båda hade fel och det räckte inte. Ska köpa fler i mon. Men vilken skillnad det blir bara med en sån liten detalj. 

I morgon kommer systrarna bus kl.7.15 och knackar på. Mamma ska på utbildning och skola och dagis är stängt så jag får ryck in. Det ska bli kul. Dom får hjälpa mig och städa, ska erbjuda dom 30 kr var om dom hjälper mig.=) Så kan vi gå ner på stan så dom får handla sen. 
Vi ska tvätta lite med, det ingår i städningen.=)

Nu ska jag försöka somna! Jag som drömmer så mycket vet precis vad jag kommer att drömma i natt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback