Nya pjux

Åkte ner till stan en sväng och köpte mig ett par nya skor. Ett par vanliga svar tygskor, precis som alla andra har.=)
Köpte även en sminkväska, då jag inte har någon eftersom att mitt smink står i en kruka i badraumsskåpet. Har aldrig behövt någon för jag åker aldrig någonstan heller så.=)
Men nu när jag ska bort två helger i rad så tänkte jag att det kunde vara bra med en.
Inhandlade även ett par till leggins. Alltid bra att ha fler.=)

Vet inte om jag sagt det, men ska iväg med laget i helgen, lör-sön. Vi ska till Boda Borg i Karlskoga och leka Fångarna På Fortet. Sen ska vi ha myskväll med tacos och sen sova där och fortsätta leka sen nästa dag.
Ska bli så superkul. Tycker så mycket om alla tjejerna i laget! Supergoa hela bunten!

Är hungrig nu så jag tror det är dags att åka och handla. Kylskpet står ganska tomt.

Kommentarer
Postat av: jonna - en sån där ung mamma

jaa :/ jag vill införskaffa en digital systemkamera, jag har en analog men det tar så lång tid att vänta på bilderna :p

Postat av: Martin

Hej, såg i en annan blogg att du ville ha en systemkamera, jag kan då rekommendera en Panasonic Lumix DMC FZ50. Den är egentligen inte en systemkamera men är kvalitetsmässigt inte långt från, dessutom har modellen motsvarande manuella inställningar, blixtsko och en imponerande 12x optisk zoom. Säkerligen finns det andra tänkbara alternativ men just denna har jag tittat länge på och ska förhoppningsvis köpa en vacker dag. http://www.letsgodigital.org/se/camera/review/118/page_2.html

2008-04-23 @ 23:21:30
URL: http://turbomacka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback