På besök i Hagge

Sitter just nu hemma hos mamma och har fått lite god bönsallad att äta.
Här händer det grejer i alla fall. =)
Hanna, 6 år, är då rolig.
När jag kommer sitter hon och sjunger "du fick ingen mat, du fick ingen mat för du ska bantaaa!" Som fisken Doris sjunger i filmen Hitta Nemo till någon konstig fisk som höll på att äta upp dom.
Då frågade jag Hanna om hon visste vad banta var, vilket hon självklart inte visste.
Förklarade det på bästa sätt att det är när man äter mycket nyttigare mat än pizza och sånt.
Frågade sen om hon förstod och då sa hon: "Ja så dom menade att dom äter för mycket fisk." Haha, jag fisk är ju sååå onyttigt.

Senare blev hon akut kissnödig när hennes far duschade. Och man hör han säga: "Nej jag tänker inte vifta nå!"=)
När hon kommer ut berättar hon att snoppar är så roliga och pungar är så fina. Hahaha! Söta unge!!
Kan inte riktigt hålla med om att dom är så söta, men roliga kan dom vara.=)

Hilma har ett önskemål om att jag ska lägga hon, så nu ska jag gå och läsa saga innan hemfärd.


Kommentarer
Postat av: Patricia

Precis, det hade ju kunnat gå om huset var billigt!
Nja, en kompis ska kika på det - så då vill inte jag dit. Tänk om vi båda vill ha det :)
Kram

2008-04-09 @ 19:34:40
Postat av: Jenny

Hej hej!
Allt är bra här! :) Hur är det själv med allt?

Postat av: Rebecca

Hej! :) Ja haha det gör jag! Hur är det med dig? :)

2008-04-10 @ 12:29:39
URL: http://ljudeffekt.blogg.se
Postat av: Louise

hahaha, va söt hanna är:P

2008-04-12 @ 15:13:04
URL: http://louiseberglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback