Paniken börja komma

Ju mer jag pluggar desto mer fattar jag att jag inte fattar! Jag hatar den här tentan, det är som sagt en omtenta så jag har redan kuggat en gång. Jag kan inte detta ämne. Eller jag kan det på ytan så som man behöver kunna för att vara sjuksköterska, men sen när man ska göra tentan ja då handlar det om molekyler, ligander och receptorer. Något som inte alls sjusköterskor jobbar med i vardagen! Hatar den.
Paniken kommer mer och mer när jag börjar inse att jag kanske inte klarar den denna gång heller!
Vill inte mera!
I sånna här stunder undrar man varför man pluggar, vad skönt det skulle vara att bara hoppa av!=)
                                                                              

Nu ska jag ta en pause i alla fall för det är dags för lite lunch. Blir väl sallad idag med. Snabbt, enkelt och mycket gott!

Kanske att jag ska unna mig att se Våra bästa år, men fattar egenligen inte varför.=)haha!


Kommentarer
Postat av: Patricia

Hej hej!
Det är bara bra här. Sitter och laddar för en vända till gymmet - väntar på ett telefonsamtal bara.
Hur är det själv?
Ja, vi vill ju det. I framtiden får man ju barn, och Hagge är lugnt det bästa stället för barn att växa upp på! Förstår att du också vill tillbaka, det vill nog de flesta som kommer därifrån =)
Kram kram

2008-04-08 @ 12:51:36
Postat av: Louise

usch, blir nervös när du skriver allt man ska plugga om!!:P har sökt sjuksköterska till hösten..:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback