Rensas!

Nu har jag köpt skivor så jag ska bränna ut allt jag vill ha kvar från datorn. Så i morgon skall den rensas. Hoppas på att den blir lite snabbare då när all skit försvinner.

Syrran och jag har simmat 1 km ikväll, duktiga som vi är.=)

I morgon är det innebandyträning igen, äntligen. Nu när säsongen är slut kör vi bara på torsdagar. Tråkigt tycker jag.

Har kikat på barnmorskorna, såååå bra program. Jag blir så sugen på en bebis men inte på att föda. Usch vad det verkar göra ont. Jag som har sån låg smärtgräns kommer inte klara det.

Nu väntar min sköna säng och min underbara sambo på mig! Måste sova och vara laddad till i mon då det är dax för BVC.=) Sov ju som sagt inte mycket natten till idag.

 Pojkarna i mitt liv!=)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja, men är det inte dags snart för en liten Lollo-junior? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback