Så drygt!

Nu har viruset tagit över det mesta. Ploppar upp rutor hela tiden om att det är nå skadligt på datorn. Det värsta är också att det ploppar upp nåt fönster med små porrbilder. Hatar det, det är äckligt att sitta vid datorn och sen helt plötsligt ser man endast könsorgan.=)
Jag fick säkert viruset av ett mail som jag såklart öppnade för att det stod någonting om sex..=) Dum som jag är.=)
Ska aldrig mer öppna nå konstiga mail.

Om någon vet hur man "startar om" en dator från allra första början får ni gärna skriva till mig. Vill inte ha den så här längre!

Nu är jag hungrig och vi vet inte vad vi ska äta i kväll. Tacos fick jag inte, som jag redan visste.haha!


Jesper tyckte att vi skulle mysa idag och hyra en film. Jag tycker det var en bra idé!


Kommentarer
Postat av: Louise

om ja kom ihåg hur man starta om skulle ja berätta!:P men har för mej att man ska trycka på en fknapp precis när den startar..:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback