Supernöjd

Är supernöjd med tunikorna från Halens. Men den gula färgen stämde verkligen inte. Men fin var den ändå.
Nu vill jag beställa mer därifrån, för jag blev nöjd. Billiga, fina och dom satt till och med bra. Brukar ha svårt att hitta kläder som passar korta mig.
Mattan kan man ju bara skratta åt. Den såg så mesig ut. Trodde den var större än de var. Får se vad Jesper tycker, men om det blir som jag tycker så skickas den tillbaks.

Har ätit en Tacotallrik på café Engel med syrran och hennes kompis Elin. Syrran bjöd, man tackar!=)
Det är så gott och nu har jag lite mer engergi för att plugga.

Någon som vill vara kattvakt?=) Vi ska til Borås den 1/5-4/5 (tors-sön) för Jespers moster och hennes man fyller båda 50 år. Så härligt att åka iväg lite. Hoppas det blir vårväder då.
Men vi måste ha kattvakt för att kunna åka.=/

Pluggtime!


Kommentarer
Postat av: Patricia

Japp, det är det. Vi får det säkerligen inte. Men man kan ju alltid hoppas.
Kram

Postat av: Louise

ja kan vara kattvakt :)

2008-04-22 @ 21:45:18
URL: http://louiseberglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback