Tråkig dag

Jag har nog haft en av de tråkigaste dagarna idag. Endast setat och pluggat hela dagen. Tog en paus vid 14.15 för att vara exakt. Då åt jag lunch och såg på One Tree Hill som jag missade igår. Det är ju bara för bra.
                                  image139

Sen har jag pluggat, pluggat och tagit en liten pause nu mot kvällen, flr min energi är slut. Så nu ska jag vila mig från pluggandet tills ikväll då älsklingen har lagt sig. Brukar kunna få lite mer pluggenergi mot kvällen/natten.

Ska nu gå och göra mig en god sallad i alla fall bestående av gurka, tomat, paprika, fetaost och lite Italiensk salladskrydda. Så gott att mumsa på! Är hungrig.

Hatar när det är hockey på TV, för då får inte jag se vad jag vill.=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback