Trötter...

I går var jag helt slut efter praktiken, man blir det när det är full rulle och en massa saker att ta in från 7.30-16.30.
Men det är kul och det händer mycket.
Somnade lite på eftermiddagen, eller vid 17.30 och vaknade sen 20.00. Öööööhh... och han har inte väckt mig heller, Jesper. Usch då. Det var inte lätt för mig att somna om. La mig närmare 01.30 och vaknade nu klockan 11. En ledig dag nästan helt åt skogen. Jag måste plugga.

Helgen har varit skoj.
Borlänge i fredags och shoppade en klänning/tunika till lördagen. Det blev thaimat när vi kom hem, super!
Snabbt ner på stan på lördagen för att köpa present till Helen, men slutade även med två t-shirtar till mig och en jacka till Jesper.
Sen till 1-årskalas och 21-årskalas.. Lilla Vilma var så söt och hon blev supersöt i dressen vi köpte, även om jag bara såg jackan på.=) Trevligt var det i alla fall..och god tårta med.=)
Sen hem och göra sig i ordning till 30-årsfesten. Helen blev nöjd med presenten och det var håll igång där fram åt natten. Vi sjöng karaoke, dansade och det var en lyckad fest. Kul!
Jag och Jesper gick hem vid 2 men vissa var nog kvar längre gissar jag på.=)
En rolig lördag var det i alla fall....

Söndagen försvann ju som vanligt när man blir lite bakis. Tråkigt att man ska förstöra en hel dag genom att bara ligga i soffan..=(

Nu ska jag plugga i alla fall.. måste!=(

På torsdag och fredag skall jag till BVC och vara där i två dagar för att se lite hur det fungerar där.
Jag kommer säkert bli kvar där.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback