Två bra saker på en dålig dag

Telefonen väckte mig, men jag orkade inte svara. Kunde sen inte somna om ändå så det var ju skit samma.
I alla fall så såg jag att det var någon med dolt nummer som ringt och det hade kommit ett meddelande. Tänkte att det kanske kunde vara något som sommarjobb, vilket det var.=)
Jag blev erbjuden jobb på ett ställe som undersköterska i sommar. Säger inte vart än då jag ska dit i morgon och prata om när jag kan och så, men jag är överlycklig om det nu blir så. Jippie!

Vandrade sedan till toan och såg då att posten kommit och deklarationen. Blev nervös. Tänkte mig att jag skulle kanske kunna få tillbaka en hundring eller kansk till och med betala tillbaka. Blev 100 gånger överraskad av beskedet då det stod att jag skulle få tillbaka 5800 kr. Det kan inte bli mer toppen!
Det betyder att jag redan har min resa betalt till Tunisien i sommar och till och med pengar över till "fickpengar" under veckan. Toppen, toppen, toppen och ännu mer toppen!

Tänk att två bra grejer kan hända under en och samma dag eller till och med förmiddag. 
                                                                     image142
Huvudvärken har dock inte försvunnit helt och jag väntar på att få ta två tabletter till men det ska gå några timmar emellan.

Nu ska jag kolla på en film, vilket jag inte gjorde i morse då jag somnade.

Kommentarer
Postat av: Bea wiggosmamma!

haha jag älskar också det fast som du säger så himla löjligt :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback