Vår på riktigt!

Kanske att våren är här nu, på riktigt. Det var så underbart skönt väder idag.
Ville inte gå in igen efter att setat den största tiden inne och pluggat idag.
Vi har i alla fall tvättat bilen, eller Jesper bara.=) Jag strövade runt i solen och tog lite "vårbilder". Hjälpte till att troka lite med faktiskt.=)

Här kommer några bilder jag tog idag. Tagna med min mobil, men blev rätt bra bilder ändå.
    
Lite vårfint!
Den sista bilden blev lite konstigt, snevriden på något sätt. Rätt fränt!=)


Spegelbild av träd på taklucka.=)

 
Älsklingen pysslar om bilen som blev så glansig.



Jag i (kvälls-)vårsolen. Ser sliten ut.=)

Nu ska jag snart sova. Göra i ordning en lunchsallad först med fetaost, till i morgon! Mums, längtar redan till lunch.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback