Vill inte, vill inte, vill inte

Vill verkligen inte göra tentan i morgon. Känner mig inte redo alls. Men antar att jag måste. Skit också!

Mår konstigt.. ont i magen, slö och hängig. Antingen är jag på väg att bli sjuk, eller så är det "tentanerver".
Hoppas på det sista!

Jag vill verkligen köpa mig en systemkamera nu. Älskligen som vet att jag inte kan hålla i pengar har förbjudit mig.=) Men jag ska prata med honom. Nu när jag vt att min utomlandsresa redan är betald och att jag fått ett jobb i sommar så kanske jag får.=)
Det är fortfarande Canon eos 400D som jag vill ha. Nu har jag ju sett den live här på Elgiganten med så nu vill jag ha den ännu mer.=)
                                                                           

Den skulle vara kanon att ha i Tunisien, vilka fina bilder man kan ta då!

Ska hoppa in i duschen och friska upp mig lite och sen fortsätta läsa på till tentan!=(

Fredag i mon, skönt. Men måste göra två småuppgifter. Mindre kul!

Kommentarer
Postat av: Patricia

Ja, det är ju jätte-poppis att bo i Hagge ju! Men det har ju allt man vill ha när man ska ha hus, speciellt om man ska ha barn också. Det finns ju dagis, dagmammor, fritids, lekis, en bra skola, badplats, lanthandel och skog - vad mer behövs? =)
Ja, vi blir säkert grannar, kanske på samma gata i alla fall =) Jag hoppas verkligen att fler folk viljer att sälja snart, det är få hus till salu där ute... Trist!
Hur är det annars då? Går det bra i skolan?
Kram

2008-04-10 @ 16:13:39
Postat av: ung mamma

tack så mkt =) jag bor i växjö (( småland. )) hehe.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback